Közelgő események

2008. Május 23-25.
Eger
Szólista Döntő

2008. Augusztus 3-9.
Ciprus/Limassol


2008. Augusztus 12-21.

Belgium/Dendermonde


2008. Május 29.
Soroksár
Galéria 13, fellépés egy kiállításmegnyitón

Támogatás

Alapítvány - Csepel Táncegyüttes
1 %
csepel néptánc alapítvány
18234330-1-43

A 2008. évben az 1 % szja-ból
218 460 Ft-ot kaptunk.
Köszönjük mindazoknak,
akik a Csepel Néptánc Alapítvány számára utalták az szja-juk
1 %-át!
Ezt az összeget a vendégkoreográfusok
tiszteletdíjára fogjuk fordítani.

Elérhetőségek

Untitled Document

Honlapunk a
www.csepelte.extra.hu
címen érhető el !

 

Csepeli munkásotthon
Budapest, Csepel
Árpád utca 1.
1215


csepeldancegroup@freemail.hu

 

Együttesvezetők telefonszáma:
Kalmár Sándor: 06-20-589-6907
Hudákné Farkas Sára: 06-70-238-8929
Fax:278-0339

Próbák:
hétfőn: 18-21.15-ig
csütörtökön: 18.30-21.15-ig

Továbbiak

Untitled Document

Névsor

 

Az utolsó komment

  • Szommer Tamás: picasaweb.google.com/cseppcsepel/CsepelTe ... ezt kukkoljátok! :-) (2008.05.22. 22:29) Vélemények
  • Utolsó 20

Sárga dinnye, görög dinnye hajastul

2008.03.22. 13:02 - csepelte

Címkék: népdal

author: Tamás K region: Vajdaszentivány

Lassú

Sárga dinnye, görög dinnye hajastul, (inastul)
Nem vagyok én a babámmal haragba.
(Haragszik rám a szeretõm annyostul)
Ha haragszik, haragudjék magára,
Nem szorultam még a büszke lányára.

Árok, árok, de mély árokba estem,
Rólad babám minden gondom levettem.
Úgy levettem, soha eszembe sem jutsz,
Jóságodért fizessen meg a Jézus.

Haza felfele áll a szekerem rúdja,
Hazamegyek azt az Isten is tudja.
Megfordítom a szekerem elejét,
Ölelem a göndör hajú menyecskét.

Édesanyám, ha meguntál tartani,
Vigyél engem a vásárba eladni.
Adjál oda a legelsõ kérõmnek,
Ha nem adtál a régi szeretõmnek.

Régi babám, ha meguntál szeretni,
Szabad néked más szeretõt keresni,
Keress olyant kinek ökre, szekere,
Száz patikát gazdagítson belõle.

Keserû víz nem hittem, hogy édes légy,
Régi babám nem hittem, hogy csalfa légy.
Csalfasággal csaltad meg a szívemet,
A jó Isten borítsa rád az eget.

Két fekete göndör hajú lovam vagyon,
Még az éjjel az egyiket elmulatom.
Elmulatom, bizony nem sajnálom,
Szerettelek, csak azt bánom.

A bejegyzés trackback címe:

https://csepelte.blog.hu/api/trackback/id/tr86392179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása